Vriendelijke groeten,

Suzan

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 20 sep. 2019 om 19:45 heeft David VERSTRAETEN <[log in to unmask]<mailto:[log in to unmask]>> het volgende geschreven:

Beste Suzan,

Sorry voor late reactie. We zijn momenteel inderdaad bezig met de twee delta's te verkopen aan hetzelfde lab.

Mocht er nog iets veranderen, laat ik iets weten.

Vriendelijke groeten,

David Verstraeten
________________________________
Van: Verdegaal - Warmerdam, S.J.A.<mailto:[log in to unmask]>
Verzonden: ‎16/‎09/‎2019 16:06
Aan: [log in to unmask]<mailto:[log in to unmask]>
Onderwerp: Re: [ISOGEOCHEM] Delta Plus XL

Beste David,

Het is een beetje een late reactie, maar wij zouden misschien wel een van de Delta’s willen gebruiken als backup.
Zijn ze al verkocht?

Vriendelijke groet,

Suzan Warmerdam

Drs. Ing. Suzan Warmerdam-Verdegaal
Lab Manager Stable Isotope Laboratory
Faculty of Earth and Life Sciences (FALW)
Vrije Universiteit
De Boelelaan 1085
1081 HV Amsterdam
Room F-330